Răspunsuri

2014-11-02T09:46:47+02:00
Soare,noapte,coabitare,moarte,poale,cioara,chioara,autostop,autoare etc.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T10:25:17+02:00
Soa-re, toam-na, iar-na, via-ta, pia-ta, gh-ță, gh-tă, mai, pai, cei, voi, noi, ei, bei, scai, vai, rai, iad, ied, fru-moa-sa, la-u-da-roa-sa, car-tea, moar-tea, con-soa-ne, bu-toa-ne, bu-toa-ie, poa-le, moa-le, poar-ta, toar-ta, oa-la, goa-la, zmoa-la, vi-oa-ra, boa-re, doa-re, scai, sca-ie-te, pa-ie-te, soar-ta, coa-da, roa-ta, ca-iet, pu-iet, ied, miel, ma-ma-ie, ta-ta-ie, go-goa-sa, boa-re, doa-re, un-soa-re, foa-me, toa-ta
1 5 1