Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T09:46:55+02:00
Nemarginite-nesfarsit,vast
infern-iad
palcuri-cete
zareau-vedeau
oamenii bateau-oamenii loveau
manioasa-furioasa
vijelia-furtuna
dar-fireste
se pierdeau-se rataceau
nalucile-fantomele

2014-11-02T09:48:05+02:00
În ordinea în care le-ai scris:se întindeau , infinite , iad , grupuri , vedeau ,alergau , loveau ,foarte supărată ,furtună , îsă( dacă e conjuncție) ,cadou ( dacă e substantiv) ,se rătăceau , fantomele.