Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T09:32:47+02:00
Ciorap:L 6,S 5
Caci:L 4,S4
Zice:L 4,S 4
13 4 13
ciorap:6 litere,5sunete caci:4litere,4sunete zice:4sunete,4litere Sper ca team ajutat?
Dc?
o fc misto de tn draga mea dai pace ca nui sanatos
Ciorap= 6 litere S 5
:*
2014-11-02T09:34:29+02:00
2 sunete si 6 litere primu Al doloea tot 2 sunete si 4 litere Al treilea cuvant zice 4 litere si 2 litere Este usor daca esti atent la cuvant de xemlpu la primu se nr literele c i o r a p si sunetele sunt 2 ci adica ci este un grup de sunete
5 1 5