Răspunsuri

2014-11-02T09:04:48+02:00
Ai:caine,paine
ea:cearta,cireada
ia:ziar,caiac
ie;iepure,mielina,fier
io:miorlait,smiorcaiala
ou:rulou,nou,
ua:ziua,roua,
ua:doua,noua etc...
1 2 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T09:33:29+02:00
Ciorapi,numai,maica,econoama,doi,dea,avea,firea,fier,fie,meu
mai multe 100
va rog
Serios ? eu am dat de 2 ori mai multe ca ea, si iai pus cel mai raspuns inteligent, ia si invata, nu e greu.
oaie,acadea,floare,soare,coarda,ceapa,pisoi,covoare,caine,fosneasca,blandei,lunei,anului,luntrea,anului,ea,iarna,broasca,deal,soare,piatra,aeroport,caisa,poezie,respectuos,scaun
doua,ploua,noua,voua,vorbea,latra,ningea,spunea,radea,scotea,plangea,incapea,deal,iepure,coama,roua,leu,caine,floare,coarda,maine,ieri,aceasta,ceai,cearta,ceas,geam,leac,boala,teava,teapan,teapa,intinereasca,intalneasca. mai vrei? :))