Răspunsuri

2014-11-02T08:46:04+02:00
Greierele si furnica este o fabula pentru ca: trebuie sa muncesti , ca daca nu muncesti ca greierele din poveste nu o sa ai din ce trai , pe cand furnica  harnicuta foc a muncit si a trudit mult ca sa aiba la iarna ce manca asa si omul trebuie sa munceasca pentru ca prin munca  ne castigam traiul. per ca te-am ajuta.
pe net nu gasesc nimic... Imi puteti da un link de unde as putea copia ceva mai lung.
nu stiu asta
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T10:37:43+02:00
In primul rand , opera ,,Greierele si Furnica ” este o fabula prin faptul ca are o structura specifica fabulei : povestea propiu -zisa si morala( aici trebuie sa dai exemple).In al doilea rand , este contruita cu ajutorul alegoriei , personajele fiind purtatoare de masti + ex (ce simbolizeaza fiecare personaj ).Figura de stil folosita este personificarea
1 5 1