Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T08:17:27+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Trebuie sa recunosc ca intradevar viata calculatorului este fantastica . Si te ajuta si la teme . Dar in viata unui elev , trebuie sa fie natura , jocurile in natura adica : ascunsa , fotbal , handabal si multe altele .
Deci trebuie sa stim toti ca viata in natura este cea mai importanta dintre toate .Nu exista altceva mai important decat natura
Pentru ca natura iti da libertare si racorire in tot ceea ce faci .
Sper ca te-am ajutat !
3 3 3
2014-11-02T09:33:09+02:00
      Astazi aproape orice elev are calculator, iar profesorii ne dau din ce in ce mai mult proiecte ce pot fi realizate pe calculator - gen prezentari Power Point. Pe internet poti gasi aproape orice tip de informatie, scurtandu-ti astfel timpul de cautare.
      Insa in viata unui elev, calculatorul nu ar trebui sa reprezinte o prioritate. Elevul trebuie sa stie si cum arata o carte, sa o citeasca integral nu doar rezumatele de pe net. Citind doar rezumatul facut de cineva iti faci doar o idee despre ce este vorba, dar nu vei putea simti niciodata pulsul actiunii si nici nu vei putea sa ai o parere proprie asupra acelei carti. Vezi actiunea prin ochii altcuiva, asa cum a inteles el, dar poate tu o vezi altfel si poate fi chiar mai buna. Chiar daca acea povestire, eseu, text argumantativ e facut de cineva de specialitate cum ar fi un profesor sau poet, asta nu inseamna ca parerea lui este batuta in cuie. Avem un cap, un creier sa gandim, sa-l punem la treaba. Omul se diferentiaza de restul animalelor prin gandire. 
       In concluzie, elevul trebuie sa fie cat mai activ sa nu se bazeze doar pe calculator. Acesta este foarte bun, dar folosit cu masura.
1 5 1