1.incercuieste triftongii din textul de mai jos.
,,I-au pus motanului lapte in farfurioara.El i-a privit nemultumit:
-Miau! Nu beau!Vreau o aripioara de pui."


2.Desparte in silabe cuvintele de mai jos.Subliniaza vocalele in hiat.
,,bucurie,poem"!
va rog din sultet!
UUUrgent!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T08:01:41+02:00
1. miau , beau , vreau ,aripioara .
2. bu-cu-ri-e i-e hiat
po-em o-e hiat
Sper ca te-am ajutat !
4 4 4
2014-11-02T08:08:15+02:00
1 . miau ,  beau , vreau , aripioara                                                                         2. bu -cu -ri -e hiat ,po-em , hiat                                                                           sper ca te-am ajutat
miau, beau, aripioara, vreau
bu-cu-ri-ie po-em acesta este hiat