Răspunsuri

2014-11-02T07:47:43+02:00
Poti sa faci de exemplu a canti sau si mai bine  sa faci un dans singura , sau cu prietenele tale eu iti spun parerea mea , ca doar deaia se numeste bal sa dansezi cu cineva . va cum vrei ti-am spus parerea mea.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T07:53:13+02:00
Depinde la ce te pricepi poti sa canti sau sa dansezi sau sa te faci magician ( daca vrei cu trucuri de carti ) sau poti sa faci pe juriu sa rada .Sunt multe . Dar cam atatea stiu eu .
Sper ca te-am ajutat !
merci ....m-am gandit sa fac stand-up comedy ...dar ce fac cu partenerul meu ....el nu se pricepe ls deastea
ce fac???
am si proba de dans si mai fac si vreo 2 perechi dans....vreau ceva original
paipoti sa il inveti oricumnu e asa de greu sa faca comedia trebuie sa se sluteasca :))
ce zici sa faci ceva la care sa se priceapa partenerul tau