Cine imi poate spune cateva lecturi ale copilariei ca de ex : Amintiri din Copilarie . Dar vreau ceva mai frumos nu alde Cenusareasa , Motanu incaltat ....... -_- . Pot fi si poezii dar repet , mai frumos .

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T07:36:25+02:00
Cele trei rodii aurite
Jean de la Fontaine
Corbul si vulpea
Hans Christian Andersen
Printesa si bolul de mazare
Hainele cele noi ale imparatului
Edmondo de Amicis
Cuore, inima de copil
Joseph Rudyard kipling
Fratii lui Mowgli
Legenda camilei
De ce are camila cocoasa
Legenda Batranului Cangur
Legenda Rinocerului
De ce are Rinocerul cute pe piele
  • Utilizator Brainly
2014-11-02T07:47:23+02:00
Capra cu trei ezi
alba ca zapada 
fat frumos din lacrima
domnul goe