Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T07:18:34+02:00
Al-bas-triu , a -le-e , ast-fel , bu-na-sta-re , cre-din-ta , des-pre , dez-e-chi-li-bru ,e-u-ro-pean , fi-i-ca-di-ind-ca , fi-in-ta-port0ba-gaj , stalp-nic, sub-li-ni-e-re , trans -a-tlan-tic .

Nu sunt sigur daca sunt bune . Dar vezi tu te verefici !
Sper ca te-am ajutat !
orcum ms..
a ok ti le spun acum
fi-i-ca , fi-ind-ca , fi-in-ta , port-ba-gaj , stalp-nic , su-bli-ni-e-re , trans-a-tlan-tic Cu placere !
dc vroiai sa-i dai ei raspunsu corect si eu ma-m chinuit sa le despart ?
si eu m-am chinuit sa le despart..crezi ca le-am scos pe gura si s-au asezat ele aici?
2014-11-02T07:19:11+02:00
Al-ba-striu
a-le-e
ast-fel
bu-na-sta-re
cr-din-ta
des-pre
de-ze-chi-li-bru
e-u-ro-pean
fi-i-ca
fi-i-nta
por-ba-gaj
la al 5-lea cuvant e cre-din-ta
da
sper ca te-am ajutat
ms mult vroiam sati dau tie raspunsu corect
de ce nu ai facut-o? :)))))))