Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T00:05:10+02:00
scriitorul își exprimă în mod direct gândurile și sentimentele. genu liric creează un univers poetic, o lume  posibilă, cu o deosebită   forță de sugestie;- transmite în mod direct idei,gânduri, sentimente,atitudinimenite creeze o atmosferă,  o stare de spirit,este utilizat limvaj poetic ce nu explica ,ci sugereaza. eul liric reprezintă vocea care, în poezia lirică, ne comunică sentimentele, emoțiile, impresiile, ideile poetului, într- un limbaj direct, ce se adresează sensibilității cititorului prin intermediul procedeelor artistice și al figurilor de stil
2 5 2
2014-11-02T07:48:45+02:00
-prezenta figurilor de stil
-prezenta imaginilor atistice
-textul are rima
-textul are masura si ritm
-prezenta eului-liric
-gandurile sunt transmise in mod direct
1 5 1