Precizati sensurile cuvintelor subliniate este principal si care secundar:
a) S-a astezat la umbra nucului.Fotografia are umblre.Umbra ii intuneca chipul. E numai umbra de el
b)S-a lovit la piciorul drept.A vazut in vitrina pahare de cristal cu picior inalt.Se odihneste pe piciorul dealului.Am baut ceai facut din planta piciorul cocosului.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T23:08:04+02:00
A) S-a aseazat la umbra nucului - sens propriu (principal) 
    Fotografia are umbre - sens secundar 
    Umbra ii intuneca chipul - sens secundar 
    E numai umbra de el - sens figurat 
b) S-a lovit la piciorul drept - sens propriu 
    A vazut in vitrina pahare de cristal cu picior inalt. - sens secundar 
    Se odihneste pe picorul dealului - sens figurat 
    A baut ceai din planta piciorului cocosului - sens secundar 
7 3 7
2014-11-01T23:12:59+02:00
S-a lovit la piciorul drept - sens propriu 
    A vazut in vitrina pahare de cristal cu picior inalt - sens secundar 
    Se odihneste pe picorul dealului - sens figurat 
    A baut ceai din planta piciorului cocosului - sens secundar 
S-a aseazat la umbra nucului - sens propriu 
    Fotografia are umbre - sens secundar 
    Umbra ii intuneca chipul - sens secundar 
    E numai umbra de el - sens figurat 

2 4 2