Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T23:22:53+02:00
Sper ca te-am ajutat(am facut singura materialul!!!!!!!!!!!!!!!)
ma poti face cel mai bun raspuns?
mia placut raspunsul dar am nevoie valorile nationale ale moldovei
bine...
2014-11-02T00:28:13+02:00
E spune că ideia valorii este relativă, căci fiecare o măsoară după interesul său.
Dacă e să pornim de la faptul că orice fiinţă umană e o personalitate în plină formare, sau deja formată cu nişte principii şi valori bine puse la punct, atunci ne dăm bine seama cît de importante sunt acestea in formarea personalităţii umane. Stăruim in fiecare zi să luptăm asupra păstrării valorilor cu adevărat importante în viaţa noastră, a celor spirituale sau materiale. Şi ne punem întrebarea, care dintre ele sunt primordiale în formarea personalităţii?
Într-o societate normală şi sănătoasă valorile spirituale sunt cele care primează in faţa celor materiale, nu ca acestia din urmă n-ar fi la fel de importante, dar din simplul motiv ca se pot valorifica cele materiale doar prin cimentarea celor spirituale. E greu de crezut, spre exemplu, că unui medic devotat şi profesionist i-ar lipsi bunul simţ, credinţa, nivelul înalt de cultură or modestia. Or e aproape imposibil de perceput cum un jurnalist ar putea să-şi facă meseria cu dăruire şi onest fără să aibă libertate în gândire şi expresie.