Răspunsuri

2014-11-01T22:52:48+02:00
Eu ma topesc de caldura . eu ma topesc de bucurie pentru testul la romana          boticul iedutului era cald . tu ne primesti cu caldura .                                           fata bunicii este uscata . pictura mea s-a uscat dupa 30 minute .                          casa irinei este luna . luna de pe cer straluceste uimitor .                                     nasul vrajitoarei este ascutit . creionul lui s-a ascutit bine .    
11 3 11
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T22:55:59+02:00
El se topeste de dorul persoanei dragi.
Aceasta inghetata s-a topit.
Afara este cald.
I-a  raspuns cu un zambet cald.
Pamantul este uscat.
Acest copil pare atat de uscat!
Priveste luna in tacere.
Luna aceasta plecam la munte.
Avea un cutit ascutit
Se uita la ea cu o privire ascutita.
11 4 11