Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T21:49:13+02:00
(a,b)x[a,b]=axb
6x[a,b]=288
[a,b]=288:6=48
[a,b]=48⇒48=2⁴x3
(a,b)=6⇒6=2x3

varianta 1
a=2⁴x3=48
b=2x3=6

varianta 2
a=2⁵=32
b=3²=9


2014-11-02T01:28:33+02:00
A*b=288
(a,b)=6 rezulta a=6*x si b=6*y  , (x,y)=1 (c.m.m.d.c. al lor este 1)

6*x*6*y=288
36*x*y=288
x*y=288/36
x*y=8

x=1 si y=8 rezulta a=6*1=6 si b=6*8=48
x=2 si y=4=2*2 rezulta (x,y)=2 nu convine