Răspunsuri

2014-11-01T21:27:34+02:00
Imbracamintea de zii e mai zdrenturoasa,iar aceasta transmite informatia ca Cenusareasa poarta haine urate in comparatie cu rochia de bal care e adusa ca din vis,si e foarte speciala,transmite informatia ca acea zii e speciala (sper ca e bine...cel mai bun raspuns?)
as vrea ceva mai mult, mai detailat, te rog mult!
nu prea stiu,scuze....
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T21:39:23+02:00
Imbracamintea de zi cu zi a Cenusaresei nu este o imbracaminte pe care toate persoanele ar dori sa o poarte , este o imbracaminte veche si rupta , aceasta transmite reactii de departare , de racire si de umbra                                            imbracamintea de bal a Cenusaresei este o imbracaminte pe care toate fetele ar dori-o , este un stil de imbracaminte chasual , o imbracaminte faina , aceasta transmite reactii de caldura , de lumina si de apropiere 
2 5 2