Răspunsuri

2014-11-01T21:18:42+02:00
Deosebirile intre nas si ureche sunt ca cu urechea auzi si cu nasul mirosi .
cu nasul respiri iar cu urechile asculti
da
deosebirile intre nas si ureche sunt ca cu urechea auzi si cu nasul mirosi .
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T21:21:26+02:00
Cu nasul se miroase, iar cu urechea auzim. Nasul are doua gauri, urechea una. Nasul are os, urechea nu are. Nasul secreta secretii nazale, iar ureche secretii de ceara.
1 5 1