Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T21:13:39+02:00


hoinarind-ratacind,umbland

miresmele-aromele,parfumul

mila-smerenie,umilinta

speriat-fricos,temator

3 5 3
2014-11-01T21:15:27+02:00
Hoinarind=a rătăci, a pribegi, a umbla gură-cască, a bate drumurile
miresmele=
aromă, balsam, parfum,boare
mila=de plâns, sărman, nenorocit; regretat
speriat=nelinistit,emotionat ,tulburat,ingrozit,infricosat