Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T20:55:15+02:00

Prefixele sunt  sunetele sau grupul de sunete adăugate înaintea rădăcinii pentru a forma un  cuvânt nou: străbun, necinstite, incapabil, împăduri, înnoda, dezaproba,  reaşeza 

 Sufixele sunt sunetele sau grupurile de sunete adăugate  după rădăcină pentru a forma un cuvânt nou: bunic (bun+ic); frunziş (frunz+iş)

prefixe:dezlegat,desfacut,incapabil..
Comentariul a fost şters
cuvantul prefix pt mine inseamna sunetele de litere puse la inceputul unui cuvant, iar sufix un grup de sunete pus la sfarsitul cuvantului
Bravo
sufixe:copilas,ursulet,copilandru...
2014-11-01T20:57:14+02:00
Prefixul este asezat inaintea radacinii examplu : invoit                                          sufixul este asezat dupa radacina exemplu : voios