se scrie a născoci şi înseamnă a face, a crea ceva (ce nu a mai existat până atunci); a descoperi, a inventa :) (nu am mai putut sa scriu la raspunsuri) :*
Mai da ori esti profesor sa-mi spui tu cum se scrie ?Ma grabeam .
Ok, ok.... cine vorbea.. Si tu ai corectat-o pe Flturemare pentru ca a scris in eamna in loc de inseamna, poate si ea se grabea, asa ca eu zic sa taci,da?
Macar am fost amabila si ti-am raspuns nu pentru a lua punctele, ci pentru a te ajuta, ca nu am primit niciun punct pentru primul comentariu.
ai drepyate si eu ma grabeam

Răspunsuri

2014-11-01T20:48:41+02:00
A nascosi in eamna  a crea  nume noi exemplu a crea ceva  , .
iau ma
Vai
ce vai?
trebuie sa spun unde locuiesc?
dac vroiai asta de ce nu mi-ai trimis un mesaj nu pe comentariu
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T20:52:36+02:00
A crea ceva, a face , a descoperi , a inventa
1 5 1