Răspunsuri

2014-11-01T20:45:04+02:00
Cum adica sa decorezi clasa? Pt. Halloween? Poti folosi niste decoratiuni inspaimantatoare, specifice sarbatorii( cu dovleci, lilieci etc.).
Comentariul a fost şters
nu,
sa fie asa frumos. ca sunt sefa clasei
e greu sa fii seful clasei, dar lasa comitetul de parinti sa se ocupe de asta:sa schimbe perdeaua, parchetul, sa vopseasca etc
nai intelessssssssss
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T20:49:37+02:00
Imi primul rand ar trebui sa te gandesti ca salaa de clasa se afla intr-o scoala , asa ca nu putem folosi culori foarte stridente, deci ai putea sa o decorezi intr-o culoare alba sau galbena si ai putea folosi un tapet cu flori , nu o poti decora nici in culori inchise deoarece in sala de clasa ne trebuie multa lumina , bancile pot fi de o culoare maronie impreuna cu dulapul clasei , poti adauga pe perete un tablou minunat
sa fac flori de ex si sa lipesc. nu cum ai zis tu