Răspunsuri

2014-11-01T20:29:44+02:00
Institutie care culege informatii,agentie telegrafica
reuniune in care se face public o teme intr-un anumit domeniu, consfatuire,convorbire
2 4 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T20:32:56+02:00
Agentie de presa-institutie care culege informatii din toate domeniile de activitate,furnizandu-le presei sau televiziunii.
Conferinta de presa-intalnire in cadrul careia o personalitate a vietii politice,sociale,culturale etc. face o expunere sau declaratii si raspunde la intrebarile reprezentantilor presei.
3 3 3