Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T20:17:29+02:00
Sorry dar nu e atât de greu sa iei calculatorul si sa calculezi... 0, 1 , 8, 27, 64, 125
de ce nr astea va rog
?? Din definiția cuburilor perfecte... 1 x 1 X1 , 2 x 2 x 2 si asa mai departe
scuze dar baiatul meu nu a invata definitia
2014-11-01T20:19:34+02:00
1 x 1 x 1 = 1 
2 x 2 x 2 = 8 
3 x 3 x 3 = 27
4 x 4 x 4 = 64 
5 x 5 x 5 = 125
6 x 6 x 6 = 216. deci
1, 8, 27, 64, 125, 216, 273