Completati spatiile punctate cu unul dintre cuvintele: bineinteles,bine inteles, intr-una,intruna. Explicati folosirea lor.

a) ...ca va fi punctual.
b) Vom merge la film...din zile.
c) S-a bucurat ca a fost...
d) Telefonul a sunat...,toata ziua.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T20:14:09+02:00
Bineinteles la a intr-una la b bine inteles la c si întruna la d.
Explicati folosirea lor.
Bineînțeles e adv compus, deci e logic ca se folosește asa. Bine si inteles sunt cuv dif deci e logic ca se scriu separat. Același Argument pt intruna si intr-una
Multumesc!
2014-11-01T20:16:48+02:00
A)Bineinteles ca va fi punctual.
b)Vom merge la film intr-una din zile
c)S-a bucurat ca a fost bine inteles.
d)telefonul a sunat intruna,toata ziua.