Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T19:35:33+02:00
Colega mea cauta mereu nod in papura dupa fiecare test la mate
Cine are carte se va putea realiza in viata
Vinovatul se simte mereu cu musca pe caciula
Astazi am strambat din nas cand am auzit ca maine vom da test
Astazi am fost un terchea berchea 
La ora de romana sunt numai ochi si urechi
Vecina mea a dat ortul popei aseara
5 3 5
2014-11-01T19:39:06+02:00
Profesorul imi tot cauta nod in papura.
Acel domn avea carte( era destept)
Mihai a strambat din nas cand a vazut cadoul oferit de mine.
Alin nu e un om terchea berchea( oarecare)
Noi eram numai ochi si urechi cand prosoara de  istorie ne  spunea lectia.
El se simtea mereu cu musca pe caciula.


3 3 3