Răspunsuri

2014-11-01T19:25:11+02:00
Ca sa faci un portofoliu trebuie sa fii cat mai creativ mai ales la tehnologie 
sa-ti scrii numele pe prima pagina a dosarului si sa faci niste desene ce fac referire la lectiile pe cere o sa va fie predate
sa faci totul sa para cat mai original
Trebuie sal te uiti pe Google:-) :-) :-) :-)
Esti ....
Tu tot esti.......:-)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T23:36:35+02:00
Cred ca un portofoliu bun ar trebui sa contine : fiecare foaie aranjata corect , in chilotel , cred ca pe prima pagina ai putea scrie cu litere de tipar , mari , intr-o culoare diferita titlul temei , iti sugerez ca pe fiecare foaie a portofoliului sa scrii frumos ! dupa ce consideri cai terminat portofoliul iti sugerez sa te mai uiti inca o data peste el !
1 5 1