Spune-ti daca Maria se comporta gresit sau mama ei . Justificati de ce.
,,Mama o iubea enorm.Doar ca Maria , fiindca a fost tare rasfatata de mama ei, a inceput sa vrea multe:
-Mă mami,n-auzi ca vreau papusa?
- O iau,orice pentru scumpa mea.
Intr-o zi , mama a ramas fara bani.Maria a intrat pe usa.
-Mama,hai sa-mu iei dulciuri.
-Scuze,mamă.Dar nu mai am bani.
-Cum ? N-ai bani?M-am suparat!"

2

Răspunsuri

2014-11-01T19:21:59+02:00
Eu justific ca ambele au gresit,dar mai mult mama deoarece o rasfata,deci cred ca e vina mamei
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T19:24:17+02:00
In aceasta secvanta comportamentul mamei e gresit , deoarece o alinta, iar fata isi bate joc din ea ,alintandu-se si pe romaneste ''sa cante cum joaca ursul'' , adica ce zice Maria , aceea sa se faca.
         cel mai inteligent?
bravo
ms
Felicitari!
daca va place s-au v-am fost de folos apasati eticheta Multumesc