Răspunsuri

2014-11-01T19:16:10+02:00
Astazi blocul a ramas fara curent
Am stat cu geamul deschis si m-a tras curentul
Aceasta carte apartine din curentul iluminist

El a batut la usa
Copilul isi bate papusile
A batut vantul toata ziua 

In gradina am un par roditor 
Colega mea are un par castaniu

Toata ziua nu-i tace gura
Am invatat la biologie despre gura si despre dentitie

1 3 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T19:20:45+02:00
Par"curent poate fi electric si interesat de exemplu:El este la curent cu toate noutatile ./Mi s-a intrerupt curentul."a bate"-poate fi a ciocani(la usa) sau cu sensul a lupta sau a adia etc."a trece":Tu ai trecut testul cu bine./Ana a trecut pe langa mine fara sa ma salute.;" par":Ea are parul blon./Parul din gradina a bunicii este inflorit.;"gura":Ea are o gura mare./Ceasca aceea avea o gura larga/Am vizitat Gura Humorului vara aceasta.
2 4 2