Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T18:51:26+02:00
Tema facerii, tema creării primilor oameni,tema creaţiei Pământului,într-un mod ludic,copilăresc şi ironic.
11 3 11
De ce se foloseste persoana a IIIa te rog sa ma ajuti
Vorbeşte la persoana a treia deoarece vorbeşte despre Dumnezeu , adică despre un ''el''. Iar ''el'' este la persoana a treia.
mersi
2014-11-01T20:10:40+02:00
Tema poeziei este creatia.


De ce se foloseste persoana a IIIa te rog sa ma ajuti