Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T18:46:57+02:00
Statutul femeii egiptene era cel mai înalt din acea vreme.Egiptencele aveau mai multă libertate,mai multă putere şi mai multe drepturi.Din punct de vedere economic, femeile nu depindeau de bărbaţii lor.Îi era permis să ocupe orice poziţie in ierarhia socială şi putea chiar să conducă ţara.
Sper că te-am ajutat :)!
1 5 1
2014-11-01T23:53:40+02:00
Statutul femeii in Egiptul antic era cel mai inalt din acea vreme.
Cu toate ca pozitia sociala a femeii era determinata in mod decisiv de pozitia tatalui sau a sotului, ea avea drepturi egale cu cele ale barbatului.  Egiptencile aveau mai multa libertate, mai multa putere si mai multe drepturi. Din punt de vedere economic femeile nu erau dependente de sotul lor.  Ei îi era permis sa ocupe orice pozitie in erarhia sociala si putea chiar sa conduca tara. Femeia avea dreptul sa detina cladiri si proprietati. Aveau dreptul sa imprumute bani, sa semneze contracte, sa intenteze divort si sa apara in tribunal ca martori.
In societate era instituita monogamia, exceptie facand regele, care avea dreptul la mai multe neveste, doar una fiind regina.