Am fost rugata sa fac un coif de pedeapsa la cermana si mi s-a zis sa scriu ceva gen . ,, am gresit,, sau ,, nu am inteles,, sau am fost prins,, _ avertizat . cum se scriu in germana si plz dau 20 pct

2

Răspunsuri

2014-11-01T18:29:51+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T18:33:07+02:00
Am gresit = ich habe mich geirrt
nu am inteles =Ich habe es nicht verstanden
am fost prins = Ich war gefangen
Sper ca te-am ajutat Bia#