Răspunsuri

2014-03-03T15:23:40+02:00
Cate doi este complement (cum mergeau?)
cei doi este subiect(cine?)
a treia este atribut (care banca?)
cei doi este complement(la cine ma gandesc?)
cei doi este complement (pe cine nu-i mai vad?)
sper ca tiam fost de ajutor
De fapt a treia raspunde la intrebarea "a cata?"
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-03T15:38:29+02:00
CATE DOI = raspunde la "cum?" si este complement circumstantial de mod.
CEI DOI = raspunde la "cine?" si este subiect.
CEI DOI = raspunde la "la cine?" si este cmplement indirect.
CEI DOI = raspunde la "pe cine?" si este complement direct.

1 5 1