Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T18:22:09+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
-Bună ziua, domnişoară.
- Bună ziua.
- SUnt nouă în oraş , şi mă întrebam dacă m-ai putea ajuta puţin.
- Desigur.
-Cum pot ajunge la spital?
- Păi o luaţi tot înainte, o cotiţi la dreapta, şi o să ajungeţi la piaţă. Imediat la capătul pieţei o luaţi la dreapta şi veţi vedea spitalul , o clădire mare. Dacă nu vă descurcaţi, mai cereţi ajutorul.
- Îţi mulţumesc mult, eşti o scumpă !
- Pentru nimic. La revedere!
- O zi bună , domnişoară !
Sper că e bun, nu prea am inspiraţie:)).
2 5 2
2014-11-01T18:25:08+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
-Ioana ce faci?
-Bine maria tu?
-Ma duc la scoala?
Si dupa aceea ce faci?
-Ma duc pana la piata sa cumpar ceva de mancare.
-Pentru ce?
Pai ma duc la spital sa ii aduc bunicului meu!