Răspunsuri

2014-11-01T18:18:46+02:00
Morfologia studiază forma cuvântului, modificările formei,şi ale conţinutului,valorile gramaticale exprimate prin formele cuvântului.
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T18:19:05+02:00
Morfologia este partea gramaticii care se ocupa cu clasificarea cuvintelor in general in parti de vorbire. Se mai ocupa de modificarile lor formale in flexiune si de organizarea si structura interna a cuvintelor.Morfologia vine de la grecescul morphé = forma plus logos = invatatura
3 3 3