Gasiti cate un sinonim pt urmatoarele unitati frazeologice
Bardul de la Mircesti
Apa de ploaie(lucrarea colegului e apa de ploaie)
licenta magna
tete a tete (Cei doi directori de intreprindere au avut o intalnire tete a tete )
Care dintre ele sunt create in interiorul limbii si care sunt imprumuturi .

2

Răspunsuri

2014-11-01T18:16:59+02:00
Primul si al doilea sunt din din interiorul limbii , iar  ultimul imprumut
2 4 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T18:17:14+02:00
Poetul de la Mirceşti- create in interiorul limbii
Greşită- create in interiorul limbii
nu ştiu
faţă în faţă-împrumutat

2 4 2