Răspunsuri

2014-11-01T18:14:10+02:00
Pentru că aşa putea devenea stat de drept (aşa putea avea aceleaşi drepturi cu celelalte state)
2 4 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T18:14:33+02:00
Deoarece, România se reprezenta singură în relațiile cu marile puteri.
adica?
De acum încolo își trimite singură reprezentanți diplomatici care negociază în numnumele româniei cu marile puteri ( până acum politica externă a României era supusă Imperiului Otoman)
Numele României*
aaa, pai, merci mult