Răspunsuri

2014-11-01T18:58:10+02:00
Ajuta marinarii cu sistem gps defectat
Sunt folosite in scoli
Au folosinta in armata
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T00:58:19+02:00
      O harta poate fi material didactic in scoli. Apoi, harta ne ajuta sa ne orientam in spatiu - exemple, harta turistica si harta rutiera. De asemenea, harta le este utila si marinarilor. Exista si harti tematice pentru profesionionisti - harti geologice, harti hidrologice, harti climatice etc
      Harta geologica ne ajuta sa stim unde sunt resursele tarii noastre si astfel firmele care se ocupa extragerea lor se vor duce direct la tinta fara a mai da bani pa prospectiuni. Acelasi lucru este valabil si pentru celelalte tipuri de harti tematice.