Răspunsuri

2014-11-01T18:07:55+02:00
Ea a facut o fantana adanca
El are o rana adanca
El a sapat adanc
M-a ranit adanc
Inima mi-a inghetat
Afara a inghetat
Inghetata era inghetata
Mi-am luat o unda noua de pescuit
Am gasit la radio o noua unda
Nush  alt sens

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T18:20:05+02:00
Adancul oceanului e plin de mister.
El priveste adanc situatia.
L-am iertat din adancul inimii.

Mihai ingheata de frig ca nu si-a luat haina.
A inghetat de spaima cand a vazut intamplarea.
Salariile profesorilor au inghetat.
Raul a inghetat ca o sticla luminoasa.

Frunza a cazut in lac, iar apa facea unde line.
A avut loc o unda seismica.
Am invatat despre unde electromagnetice.
Instrumentele muzicale produc unde sonore.


2 5 2