Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-03T15:05:56+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Soarele stralucitor [ sper sa fie corect ]
dar mai trebuie completata cu inca 3 cuvinte
Atunci : Soarele stralucitor incalzeste florile rosiatice
ar trebui facut dupa model
modelul este:catelul latra,catelul latra tare,catelul rau latra tare,catelul rau latra tare mereu
2014-03-03T15:10:48+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Propozitie din 2 cuvinte: "Eu mananc."
Propozitie din mai multe cuvinte: "Eu mananc alimente sanatoase."

Propozitie din 2 cuvinte: "El doarme."
Propozitie din mai multe cuvinte: "El doarme in patul cel calduros."

Propozitie din 2 cuvinte: "Ele desenau."
Propozitie din mai multe cuvinte: "Ele desenau impreuna cu ceilalti copii."
3 3 3