Am nevoie de ajutor la urmatoarea problema : Primul din cei trei termeni ai unei adunari este marit cu 12 , iar al doilea cu 25 . Ce trebuie sa facem cu al treilea termen pentru ca suma sa ramana aceeasi ? Multumesc !

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T17:51:39+02:00
X+y+z=t  suma initiala
x+12+y+25+z=t
x+y+z+37=t
deci cifra ce ne incurca este 37  stiind ca primii termini au fost mariti deja  reiese ca termenul al treilea trebuie micsorat cu 37 ca suma sa ramina
4 5 4
2014-11-01T18:13:04+02:00
Pai  scoate  ideile  principale  si  apoi  gandestete  si  fa  vei  afla