Complecteaza : Oxigenul este cel mai ................... element de pe planeta . In stare libera ,oxigenul se afla sub forma ............., fie sub forma de ..........Compusii care contin oxigen sunt de natura........ sau .................
URGENT :)

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T17:32:22+02:00
Raspandit element , O2 sau O3  de natura OXIZI 


2014-11-01T17:34:19+02:00
Oxigenul este cel mai pricipal element de pe planta.in stare libera,oxigenul se afla sub forma de vint.