Sinonime pentru urmatoarele cuvinte : Moara stricata ,a bate cimpii , a da sfara in tara , tap ispasitor , a bea tutun , a taia frunza la ciini , miina larga ,a ajunge la sapa de lemn , a o baga pe mineca , poama acra , cu sufletul la gura , in doua vorbe , cit toate zilele, cu scaun la cap.

2

Răspunsuri

2014-11-01T17:31:36+02:00
Moara stricata - vorbaret
a bate campii - abera (a spune prostii)
a da sfoara in tara - informa - (a) barfi
tap ispasitor - vinovat (cel pe care cade vina)
a bea tutun - (a) fuma
a taia frunza la caini - lene
mana larga - darnic
a ajunge a sapa de lemn - (a) saraci
a baga pe maneca - fura
poama acra - rea
cu sufletul la gura - ingrijorat - emotionat
in doua vorbe - succint - la obiect
cat toate zilele - mare - imens
cu scaun la cap - invatat - destept
3 5 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T17:41:37+02:00
Moara stricata- a vorbi intruna\ nonstop
a bate campii- a evita subiectul \ a schimba subictul
a da sfara in tara - a intarata\ a atata
tap ispasitor - om nevinovat care i-a totul asupra lui
a bea tutun - a consuma foarte foarte mult tutun
a taia frunza in cinci - a face orice
mina lunga - mult de munca
a trage ala sapa de lemn - a fii sarac ( saracie )
a o baga pe maneca - a fura
poama acra - nesuferita
cu sufletul la gura - cu nerabdare
in doua vorbe- imediar \ repede
cat toate zilele - imens \ mare
cu scaun la cap - destept \ priceput \ cu experienta
cu scaun la cap-
4 4 4