Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T17:24:43+02:00
A tras mult de el pentru a invata
Tragaciul de la pistol s-a rup
A tras in el pana s-a fomat o balta de sange in jurul sau
A tras o concluzie gresita despre el
Atat stiu scuze poate te-am ajutat
13 4 13
2014-11-01T17:25:54+02:00
Eu trag aer în piept.
El trage cu urechea.
Elevul trage de timp.
Mama îl trage de urechi pe Mihai.
Caii trag la căruţă.
Nepoata trage la bunică, iar nepotul la bunic.

12 4 12