Triunghiurile ABC si MNP sunt asemenea. Se stiu: AB=24cm, AC=20cm si BC=22cm, AB>MN, iar raportul de asemanare este egal cu 3\2(3 supra 2) . Calculati perimetrul triunghiului MNP.. Va rog...sa imi si explicati cum ati facut exercitiul ( cat mai simplu..de clasa a-7-a daca se poate) si sa imi spuneti daca trebuie sa fac figura si cum sa o fac...Multumesc

2

Răspunsuri

2014-01-08T17:34:04+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
TOT RASPUNSUL ESTE IN FISIER
4 3 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-08T17:34:52+02:00
Raportul de asemanare =3/2 deci stim ca MN=2/3 din 24 Aflam ca 1/3 din 24 este 24/3=8 deci 2/3 este 2*8=16 deci MN= 16 la fel faci si cu celelalte laturui 22/3=7.3 deci NP=14.6 Apoi AC = 13.3 Perimetrul e 16+14.6+13.3 = 43.9 Nu sunt sigur de raspuns odata ce da cu virgula

1 5 1