Răspunsuri

2014-11-01T17:00:05+02:00
Articol-Haina este a Alinei.
prepozitie- El a cumparat o acadea.
vb.aux-.....
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T17:00:27+02:00
La un verb la infinitiv "a"-ul acela ( a scrie,  a manca , a citi ,etc) este prepozitie, de exemplu : A sti inseamna a invata.
Ca "a" sa  fie vb aux il includem intr-o forma verbala ,de ex la perfect compus : Ion a invatat lectia .-"a" fiind verb aux "a avea"
"a"poate fi si articol posesiv genitival (a,al, ai, ale , (alor) cui?) ,de ex Cartea este a mea.