Răspunsuri

2014-11-01T16:42:30+02:00
Volga (cel mai mare), Dunarea, Ural, Nipru Don , Peciora
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T16:45:45+02:00
1.VOLGA - 3.692km
2.DUNAREA - 2.860 km
3.URAL - 2,428km
4.NIPRU - 2.290km
5.DON - 1.950 km
6.PECIORA - 1.809 km
7.KAMA-1805 km
8.DVINA DE NORD - 1774 km
9.OKA -1500 km 
10.BELAIA (SAU KAMA ALBA ) - 1430km 

aici ai 10 cele mai mari di europa sper sa te ajute :)
2 4 2