Răspunsuri

2014-11-01T16:21:31+02:00
Iti dai seama unde este comparatie cand ai cuv."ca"
ex:rece CA gheata
alb CA zapada
Pai intâlnești cuvântul "ca" urmat de un substantiv.
iti dai seama unde este comparatie cand ai cuv. ,,ca"
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T16:21:58+02:00
Unde scrie ( de exemplu) : ''fata ei era  alba CA  zapada ''
sau 
''florile de pe camp sun frumose CA zambetul fetei intalnite ''
intelegi?