Răspunsuri

2014-11-01T16:21:32+02:00
La liceu e greu
trec de orice test greu
imi fac teme si invat
pentru mine sa trec de liceu
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T16:23:20+02:00
                                                       Prima zi de liceu
Mama m-a strigat duios:
-Draga mamei, haide, liceu,
Ca sa te imbraci frumos,
Caci e prima zi de liceu.

Ti-am pregatit o rochita,
Funde albe, fulg de nea!
Sus, maricica mea fetita,
Doresti a intarzia?

Tup, am sarit radioasa,
La baie ma spal cu sarg,
Sa ma fac foarte frumoasa;
Fredonand un vesel cant.

Azi, desi nu este bine,
Am sarit micul-dejun,
Ce emotii am pe mine,
Mai ceva ca la Craciun!
 
Sper sa-ti placa!!



e prima zi de liceu
eu vreau sa ma scol dimineata
sa ma imbrac repejor
si sa plec la liceu

liceul meu liceul meu
cit de mult am vrut eu
sa ajung la tine
si am ajuns azi
Imi trebuie 4 strofe,fără dialog.
inlocuiesc dialogul cu,,ca trebuie sa merg la scoala"
Alte variante,vă rog?
Comentariul a fost şters