1 Construiti enunturi in care sa ilustrezi omonima cuvantului "fii".
2 Alcatuiti familia lexicala a cuvantului barbat .
3 Construiti enunturi in care sa folosesti perechea de paronime
literar - literal.
4 Precizati mijlocul de imbogatire a vocabularului prin care s-au format cuvintele;
altfel-
iubta-
flacaiandru-
Va rog ajutatima va rog mersii fain!

2

Răspunsuri

2014-11-01T16:13:15+02:00
2. Barbat-barbatesc, barbatii etc.
3.Eu am citit un text literal.
4.alt+fel
flacau+iandru
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T16:21:52+02:00
1. Tu vei fii doctor. El are 3 fii.
2.bărbat - nebărbat, bărbată, imbărbățit
3.Amintiri din copilarie este un text literar.  El a copiat literal .
4.altfel - format prin compunere, prin contopire
   iubita - cuv. derivat cu suf. ,,-a'' de la cuv. de baza adj. ,,iubit''
   flacaiandru - cuv. drivat cu suf. ,,-iandru'' de la cuv. de baza subst. ,,flăcău''
2 5 2