Salut, utilizatori Brainly ! Va rog sa ma ajutati la urmatoarul exercitiu:

Suma masurilor a doua unghiuri opuse la varf este de 118 grade. Care este masura celorlalte doua unghiuri opuse la varf din aceeasi figura ?

Multumesc anticipat de ajutor !

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T16:11:21+02:00
Stim ca unghiurile opuse la varf sunt congruente si ca suma masurilor a patru unghiuri este de 360 de grade. => 360 - 118 = 242 (suma masurilor celorlalte doua unghiuri )
 242 : 2 = 121  masura unui unghi :) 
Sper ca ti-am fost de ajutor.
5 3 5
2014-11-01T16:14:15+02:00
 360 - 118 = 242 (suma masurilor celorlalte doua unghiuri )
 242 : 2 = 121  (masura unui unghi :) 

2 4 2